.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
آلودگی صوتی کارخانه سیمان مازندران کاهش می یابد

شمال نيوز: مدیرعامل کارخانه سیمان مازندران گفت: آلودگی صوتی کارخانه سیمان مازندران کاهش خواهد یافت.

به گزارش شمال نيوز، حميد يوسفي عصر دوشنبه در همايش تجليل از كارگران سيمان مازندران در نكا افزود: كارخانه سيمان مازندران از جمله صنايع موفقي بوده كه خوشبختانه به پشتوانه نيروي كار ماهر و توانمند به پيشرفت هاي مناسبي در صنعت دست يافته است.

وي ادامه داد: اين كارخانه به عنوان صنعت برگزيده سبز در سال هاي اخير توانسته تا حدود بسيار زيادي آلودگي هاي مختلف را كاهش داده و اين كاهش آلودگي را حفظ كند.

یوسفی با اشاره به اينكه در سال جديد حركت جديد ما بر روي كاهش آلودگي صوتي در سيمان نكا است، افزود: آلودگي صوتي از مشكلات جدی جهان است كه بايد  در اين راستا اقدام كنيم.

وي، توليد روزانه سيمان نكا را هفت هزار و 300 تن كلينكر در روز عنوان كرد كه رقم بسيار بالايي در مقايسه با سالهاي قبل و تحريم هاي مختلف انجام شده است.

يوسفي گفت: در سال 92 با توجه به فرمايشات رهبري و شعار حماسه سياسي و اقتصادي، بايد اولويت كار ما توليد و اقتصاد در راستاي رونق اقتصاد كشور باشد و در اين رابطه با تمام توان و ظرفيت وارد مي شويم.

تقویت مهارت آموزی در واحدهای تولیدی

معاون سياسي، امنيتي و اجتماعی استانداري مازندران گفت: مهارت از جمله نيازهاي اساسي هر واحد توليدي بوده و بايد در اين رابطه با افزايش مهارت، توليد و راندمان بهره وري را افزايش دهيم.

هادي ابراهيمي اظهار داشت: در جهت تحقق شعار امسال و منويات رهبري بايد كار را تقويت كنيم و در جهت رشد و بالندگي همه جانبه جامعه با تكيه بر نيروي كار فعال و خلاق تكيه كنيم.

ابراهيمي با بيان اينكه تخصص و حرفه آموزي و آموزش نياز هر كارخانه و كارگاه توليدي است يادآور شد: بايد امروز كارگران ما علاوه بر نيروي كار ماهر داراي تخصص و دانش مربوطه به شغلشان باشند.

وي ادامه داد: مدرك تحصيلي از ضرورياتي بوده كه بايد در خدمت واحد توليدي باشد و صرف مدرك گرايي ملاك نظر نيست و بايد وجدان كاري بعنوان فرهنگ عمومي در توليد مورد توجه قرار گيرد تا حماسه اقتصادي محقق شود.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.077 seconds.